Pentulista

Pentuvälityksen tiedot

Sähköpostiosoite: pentutiedustelu@amstaffiyhdistys.net

Päivitettävää? Lähetä sähköpostia pentuvälittäjälle. Muistathan laittaa valokuvat sähköpostin liitteeksi halutessasi.

HUOM. Toimita kopiot ataxiatodistuksista, jos koiran tai sen vanhempien tietoja ei löydy yhdistyksen listalta. Mikäli pentueen vanhemmilla on terveystutkimustuloksia tai titteleitä, joita ei löydy Kennelliiton jalostustietokannasta ja haluat ne mukaan ilmoitukseen, niin toimita ko. tiedot pentuvälittäjälle sähköpostitse.

Pentuelistan päivitykset tapahtuvat n. kerran viikossa (huomioithan, että esim. kesäaikaan päivitysväli voi olla pidempikin).

Lista päivitetty 21.5.2024

Astutetut

Ei ilmoitettuja pentueita.

Syntyneet

Kennel Arctic Classic

Suvi Paunimo & Saku Tuovinen

arcticclassic@hotmail.com

Syntynyt 14.4. 5 urosta ja 5 narttua.

isä

emä

Linkki jalostustietojärjestelmään

Royaltybolt Nothing To Add

Arctic Classic As Beautiful As Mom

Ataksiatervekantaja
DVL2tervekantaja
Muut mahdolliset PEVISAn ulkopuoliset terveystulokset

Kennel Purplecloud

Piritta Hynninen, Pieksämäki

pirittakarvonen@gmail.com⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Syntynyt 11.4.2024 1 uros ja 6 narttua. Vapaana 4 narttua.

isä

emä

Linkki jalostustietojärjestelmään nimeen

Royaltybolt No Words Needed

Purplecloud Autumn Flaming Heart

Ataksiatervekantaja
DVL2
terve
Muut mahdolliset PEVISAn ulkopuoliset terveystulokset

Muut kotia etsivät

Nuori narttu etsii uutta kotia

Omistaja joutuu raskain mielin etsimään rakkaalle Sylville (Strongwilled I am Always With you) uutta loppuelämän kotia. Elämäntilanteensa vuoksi, koirasta riippumattomista syistä.

Sylvi on 1v 9kk (synt. 3.8.2022) leikattu narttu. Terveystutkittu; lonkat A/B kyynärät 0/0.

Luonteeltaan Sylvi on aivan ihana, reipas ja vilkas. Tottelevainen ja helposti motivoitavissa herkuilla. Hihnakäytökseen tarvitsee vielä apuja. Kotona on rauhallinen sohvalla köllöttelijä, mutta vaatii paljon aktiviteetteja sekä liikuntaa ja varmasti olisi moottoria moneen harrastukseen, sillä aina menossa mukana. Ollut aina ainoa koira ja toisiin koiriin suhtautuu vaihtelevasti, yleensä isot urokset on ok. Kissoja vaanii ja jahtaa vaikka on pennusta asti asunut kissojen kanssa. Isompien lasten kanssa mennyt hyvin mutta pienemmistä lapsista ei kokemusta.

Ihanteellinen koti Sylville olisi sellainen missä yksinoloa ei olisi liikaa ja sen kanssa olisi aikaa puuhailla kaikenlaista.

Iina Raemaa 050 3803001

Heini Klaavu 040 544 7068

Nuori narttu (2v) etsii uutta loppuelämän kotia.

Tuotu ulkomailta Suomeen jalostuskoiraksi, mutta ei sovellu jalostuskäyttöön, joten siksi etsimme uutta kotia. Koira sijaitsee Mäntsälässä. Uusi koti mieluiten pk-seudulta, mutta hyvän kodin löytyessä välimatka ei ole este. Elänyt useamman koiran laumassa, joten toiveissa toisen koiran kaveriksi. Kiltti, tottelevainen, peruskäskyt hallussa. Toiveissa koti, jolla kokemusta rodusta tai vastaavasta.

Yhteydenotot puhelimitse

Janika Hiltunen

Hyödyllisiä linkkejä pentua ostaessa

1. Haluan amstaffin
  2. JTO (Jalostuksen tavoiteohjelma)
  3. Pennun ostaminen vaatii harkintaa

Amerikanstaffordshirenterrierin pennun tulee olla rekisteröity ja tunnistusmerkitty. Pennun vanhempien tulee täyttää vähintään PEVISA terveystutkimukset.

Älä osta pentua ataksiatestaamattomista vanhemmista!
Ataksiasta lisää täältä.