Webinaari 27.1.: Tommy Wirén – Koiran oikeus peruskoulutukseen

4.1.2024

Koiran oikeus peruskoulutukseen –webinaari

Staffordshirenbullterrieriyhdistys SBTY ry järjestää lauantaina 27.1.2024 klo 12:00 – 14:00 webinaarin koiran oikeudesta peruskoulutukseen. Webinaarin luennoitsijana on eläintenkouluttaja ja konsultti Tommy Wirén.

Webinaari on ilmainen kaikille SBTY ry:n jäsenille, Amstaffiyhdistyksen jäsenille 10€ ja ei-jäsenille webinaari kustantaa 20€. Webinaarin alustana käytämme teamsia.

Esittely

Koiria on Suomessa tällä hetkellä ennätyksellisen paljon, arviolta yli 700 000, ja suurimmalla osalla niiden omistajista on haasteita kouluttamisen kanssa.
Koulutustietoutta ja -palveluja on myös helposti saatavilla enemmän kuin koskaan aikaisemmin, mutta jostain syystä kysyntä ja tarjonta eivät oikein kohtaa.

Olen työskennellyt näiden asioiden parissa päivittäin viimeisen 30 vuoden ajan kouluttaen erilaisia koiria erilaisiin tarpeisiin, niiden omistajia, muita kouluttajia sekä useita eri eläinlajeja.
Nyt järjestettävä luento käsittelee, mitä asioita tulisi ottaa huomioon erilaisissa koulutusprojekteissa – miksi joku menetelmä toimii jossakin tilanteessa, mutta toisessa ei.

Monissa koulutustilanteissa käytettävät menetelmät ovat periaatteessa ihan oikeita ja voivat olla vieläpä ihan oikein toteutettuja, mutta lopputulos ei ole tavoitteen mukainen, koska kokonaisuus on ollut puutteellinen.
Asiat eivät siis ole olleet huonoja, ne ovat vain huonosti tilanteeseen sopivia.

Luennolla käydään läpi, millaisella pohjakoulutuksella voi aloittaa pennun tai aikuisen koiran koulutuksen, kun tavoitteena on kuuliainen koira. Esitelty lähestymistapa luo pohjan niin arkisten tilanteiden hallintaan kuin kilpailulajien liikkeisiin.

Ilmoittaudu mukaan webinaariin sunnuntaihin 21.1.2024 mennessä lomakkeella:

SBTY:n jäsenille webinaari on ilmainen, Amstaffiyhdistyksen jäsenille 10 euroa ja muille 20 euroa.
Maksutiedot löytyy lomakkeesta.