Etsimme amstaffeja Koiramessujen rotutorille

31.10.2023

Staffordshirenbullterrierriyhdistys on mukana Koiramessujen rotutorilla 16.-17.12.2023 Helsingin messukeskuksessa molempina messupäivinä omalla esittelypisteellä.  Rotutori on avoinna klo 10–17. Lauantaina Staffordshirenbullterrierriyhdistys on myös HauLife!-lavalla pitämässä rotuesittelyn sekä staffista että amstaffista.

Staffordshirenbullterrierriyhdistys toivoo rotutorille mukaan sekä staffiyhdistyksen että amstaffiyhdistyksen jäseniä koirineen. Koirasi voi olla uros tai narttu ja minkä ikäinen tahansa. Sen pitää olla avoin ja ystävällinen uusia ja vieraita ihmisiä kohtaan ja tottunut ihmisvilinään. Koiran täytyy olla rokotettu ja tapahtumapäivänä terve. Narttukoiralla ei saa olla juoksuja. Myös leikatut urokset ja nartut ovat tervetulleita. Voit myös osallistua rotutorille ilman koiraa.

Ilmoittautumiset 19.11. mennessä Tarulle, taru.liira@gmail.com. Kerrothan samalla hieman koirastasi.

Kennelliiton vuoden päätapahtuma Koiramessut pidetään jälleen Helsingin Messukeskuksessa 16.–17.12. Koiramessujen yhteydessä järjestetään Suomen suurimmat koiranäyttelyt Helsinki Winner 2023, Helsinki Winner Puppy Show 2023 sekä Voittaja 2023 ja Voittaja Puppy Show 2023.