Amstaffiyhdistys järjestää rotuseminaarin Vantaalla 23.3.2024

23.2.2024

Ilmoittaudu tapahtumaan TÄSTÄ!

Luennoimaan saapuvat pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri Lotta Pänkälä ja ulkomuototuomari Kaisa Metteri-Gold.

Amstaffien iho-ongelmista ja niiden hoitokeinoista kertoo pieneläinsairauksien erikoiseläinlääkäri Lotta Pänkälä. Lotta työskentelee Aures iho- ja korvaeläinlääkäreillä ja hän suorittaa parhaillaan eurooppalaista ihotauteihin erikoistuneen eläinlääkärin tutkintoa.

Toisen luennon amstaffin rakenteesta ja rotumääritelmän tulkinnasta, saapuu pitämään pitkän linjan amstaffikasvattaja ja ulkomuototuomari Kaisa Metteri-Gold. Kaisa kasvattaa kennelnimellä Masterbolt. Rotumme erikoistuomari kertoo rakenteesta ja mm. näyttelyarvostelusta. Osallistujilla on mahdollisuus käydä esimerkkikoirien avulla yksityiskohtaisesti läpi rodun piirteitä ja ominaisuuksia, virheitä ja vahvuuksia.

Rakenneluennolle voit halutessasi ilmoittaa myös oman koirasi esimerkkikoiraksi. Luennoitsija valitsee soveltuvat koirat etukäteen ja valinnoista ilmoitetaan ilmoittautuneille viimeistään 20.3.

Seminaari järjestetään klo 12 Vantaalla Koirakeitaan tiloissa, osoitteessa Vantaanpuistontie 29.

Seminaarin hinta:

Paikanpäällä
Hinta sisältää myös kahvin/teen ja pientä naposteltavaa
Jäsenkasvattaja 32€
Jäsen 35€
Ei jäsen 45€

Etänä
Jäsenkasvattaja 27€
Jäsen 30€
Ei jäsen 40€

Viimeinen ilmoittautumispäivä seminaariin on sunnuntaina 17.3.2024.

Seminaarimaksu suoritetaan tilille:

Suomen Amerikanstaffordshirenterrieriyhdistys ry